Nasi Goreng!

Innan jag träffade San hade jag aldrig smakat Nasi Goreng. Men eftersom jag bodde nästan granne med Österns Pärla så blev det att vi köpte med oss mat därifrån en hel del och oftast just Nasi Goreng. Tyckte från början att det var lite starkt, vilket jag inte alls tycker nu. San vräkte alltid på så mycket soya och jag kunde aldrig förstå varför haha. Så fick jag helt plötsligt, efter några år av Nasi Gorengande, för mig att jag också skulle prova att ha på soya...Shit...nu förstår jag :-) vart ju mycket godare. Som en uppenbarelse. Ibland ska man inte vara rädd för att ta ut svängarna och prova något nytt. Sätta lite soya på tillvaron...

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0