I brist på annat!

Ella vaknade kl 06.00 i morse :-( Lagom tills San kom hem från jobbet. I vanliga fall kan vi låta henne ligga och gnälla lite så somnar hon om, men det är inte så lätt när San samtidigt ska försöka sova. Hm...kände att det var lika bra att jag gick upp. Förmiddagen blev dock sååå lång när jag steg upp så tidigt. Tittade på Vakna med The Voice men det är inte lika bra när Jakob och Paul båda är borta. Något fattas hos dom andra snubbarna. Kanske gammal vana som spökar. Trivs bäst med trion Josefin, Jakob och Paul.

Vid 09.00 började jag krypa efter väggarna. Var tvungen att hitta på något. Ella och jag åkte in till Valbo. Där gick vi och strosade. Lugnt och skönt. Träffade på Anna och Isak en sväng. Fikade jätte god morotskaka. Bamba stor bit. Ella tappade (kastade) en av sina leksaker ur vagnen. Spenderade lite tid med att leta på den igen. Hittade den upplagd på en hylla inne på Lindex haha.

Vid halv ett tiden var det någon som saknade oss där hemma så då styrde vi kosan mot Sandviken igen...

    
                      Jag saknar karaktär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0