Ellas 1 Års Dag!

Ellas första födelsedag blev väldigt lyckad. Fick henne att sova i ca en timme innan gästerna skulle komma och jag tror det gjorde susen. Pigg och glad liten ettåring. Jag fixade och donade hela fm när San var på jobbet. Bar upp köksbord och stolar på övervåningen så att alla kunde få plats. Bakade muffins som blev riktigt goda. Dukade m.m

När San kom hem öppnade Ella sina presenter. Hon fick prinsesstält som vi satt upp kvällen före när prinsessan sov :-) sen fick hon mycket uppskattade maraccas, en sittsäck och
cd-spelare eftersom hon älskar musik.

Vid 5-6 tiden började det plinga på våran något trasiga ringklocka. Tycker vi har stor lägenhet men den kändes ganska snabbt liten. Fick massor med fina presenter bla lära-gå-vagn, trehjuling som kan användas från 10 månader, 2 st dockor,
kläder m.m

                         Ellas tält...
    
    
    
                     Nalle Puh kalas...
    
                 Mina muffins i mitten :-)
    
                    Morfar och Ella...
    
                         Ebba...
    
                       Tårtan...
     
                       Tårtpremiär...
    
                    Ella och Skidoo...
    
                Julia lånar Ellas sittsäck...
    

Tårtan blev lite av en besvikelse. Vi hade beställt en gästriketårta men fick en prinsess. Inte mycket att göra åt just då men ett stort MINUS till Hansens bageri! Där kommer vi aldrig mer köpa tårta. Rätt ska vara rätt! Jag vill ha sylt i tårtan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har letat o letat efter rosa cd spelare..vart har niköpt den ella har i tältet?

2009-05-29 @ 22:03:13
Postat av: Lena

Åhh...vad fina bilder, kan vi inte bo lite närmare varandra så man skulle fått träffas oftare.... :((

2009-05-30 @ 00:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0