Utmaning 2!

Blev utmanad av Mia denna gång :)

1) Fyra TV Program jag brukar se:
- Greys Anatomy
- Lie To Me
- The Hills
- Heroes

2) Fyra saker jag gjorde igår:
- Målade naglarna
- Handlade mat på ICA Maxi
- Lekte med Ella
- Läste

3) Fyra saker jag längtar till:
- Ellas 1 års dag
- Sommar
- Resa
- Storken

4) Fyra saker som står på min önskelista:
- God hälsa
- Varm sommar
- Mobiltelefon
- Hus

5) Fyra saker jag tycker om att göra: 
- Pussa på San & Ella
- Träffa familjen
- Äta god mat
- Shoppa loss


6) Fyra saker jag avskyr:
- Avundsjuka
- Falskhet
- Städa
- Tvätta

7) Fyra saker jag åt igår:
- Foccacia
- Nudlar med kyckling
- Lingongrova
- Smågodis :)

8) Fyra bloggar jag utmanar.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0