Mirror mirror in the car!

Vi var till Gävle idag och tittade runt på barnaffärerna. Köpte spegel till bilen så att vi ser Ella när hon sitter där bak i sin ensamhet. Svårt att veta annars om något är allvarligt fel när hon plötsligt börjar gråta. Oftast betyder det bara att hon är trött och strax somnar. Köpte även ett par mockasiner. Dags att börja träna gå lite mer. Kämpar på med krypningen än så länge. Efter det tog vi en sväng inne på Valboköpcentrum också. Var lite väl optimistisk...har nämligen fått Ellas förkylning och kände mig ganska knockad efter ett tag. Trodde jag skulle klara mig denna gång men...näää. Min tur att snyta upp rulle på rulle med papper. Handlade ett par byxor åt Ella innan vi fick ge oss och åkte hem.

San jobbar natt och jag borde verkligen gå och lägga mig nu men...känner jag mig själv rätt så hittar jag på det ena efter det andra att göra...hm...Godnatt / Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0