Illa...jag mår illa!

Varför ska det vara så svårt??? Började dagen så duktigt med Core. Åkte till jobbet en sväng och fixade lite med semester som jag måste ta ut. Ella var lite trött och grinig. Mitt fel som inte tänkte på att hon behövde sova en stund på fm. Ville bara komma iväg. Vilket alltid straffar sig. Åkte hem och lagade mat. Badade Ella. Sen tog sötsuget över totalt...fan att det ska vara så svårt. Åt upp godispåsen vi köpte igår. Tänkte spara den till nästa helg...vilket skämt...hur trodde jag i min vildaste fantasi att det skulle gå till??? Inte kan man nöja sig med några stycken heller, utan måste vräka i sig tills illamåendet kommer över en :( Trött på mig själv. Nåja nya tag imorgon...eventuellt...
                         
                        Nybadad...
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0