Hjälplös!

Ella höll mig vaken till och från hela natten. Stackarn hostar och snorar och jag känner mig ganska hjälplös. Grinar och skriker när man ska försöka ta bort eländet ur näsan, men stryka ut snoret på min tröja går alldelens utmärkt. Första riktiga förkylningen hon har, tidigare förkylningar bleknar i jämförelse. Sluppit feber än så länge. Spytt upp sitt eget snor två ggr :-( Hostade gröt över hela mig vid frukost. På något underligt vis behöver jag bara titta på henne så känner jag mig lika sjuk haha. Dricker Kan Jang för fulla muggar. Hoppas att det hjälper.

Har för tillfället somnat i soffan...skönt med lite lugn och ro i en kvart :-)
   
Kvarten gick fort...åter till att torka snor... / Marie


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.ja d e einte lätt å va liten å förskyld inte..hua ligen.så hjälplös dom är...å ja visst..du får byta ut mjölkspyor på tröjan mot snor iställe..å du hinner lagomt dit med snorpapper så har dom hunni gnussa runt det på hela sig iställe..hehehhee...kram kram

2009-03-25 @ 21:13:23
Postat av: Marie

Ja snor gnussas runt i hela fejjan :-( torka torka.

2009-03-26 @ 09:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0