Tvättdag!

Ella har börjat vakna kl 07.00 varje dag så man får ta sig i kragen och stiga upp då. No more lata dagar i sängen. Kl 10.00 var vi på barnrytmiken. Skoj när Ella är så aktiv med sina rörelser till musiken. Det märks att hon gillar det. Fredagen blev förövrigt en tvättdag. Inget som skulle hända om det inte var så att man var hemma hela dagarna. Vet ju knappt vilken dag det är iaf :) så varför inte få det gjort en fredag/kväll. Mellan allt spring ner i tvättstugan hann jag kila iväg en sväng på stan också för att köpa present till Ebba som fyllt 4 år. Stora tjejen nu. Dit ska vi idag och gratta. Köpte även nya sängkläder till Ella på Trivsamt. Tyckte dom var sååå söta. 

   
Det är att göra en god gärning utan att tänka på att det är en god gärning... /Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Ja det var skoj att se.. visste inte om man skulle skratta eller gråta men valde att inse att våra mammor inte var snälla som lät oss se ut som vi gjorde :) Ha ha tur att vi är bättre på att inse hur barn ska se ut :) Å du varje gång jag ser eran lilla flicka så blir jag så sugen på att skaffa en egen lite flickbäbis men tyvärr så får man ju inte bestämma könet i förväg så jag väntar in tiden till man kan göra sånt i förväg :)

2009-03-07 @ 10:25:22
URL: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: Linda

Ramlade in här & var tvungen att kommentera, ursött påslakansett! Är det till babytäcke & kudde förstår jag? Om det fanns större storlek skulle jag inte tveka att köpa sånt till min skrutta. :)



Hej förresten, vet inte om du minns mig? Jag var tillsammans med Thomas kusin, Danne för lääängesen..

2009-03-07 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0