Melodifestivalen!

Vi åkte till ICA Maxi på fm för att inhandla allt gott till kvällen. Mycket folk där som vanligt. Tur att utvecklingen går framåt och det nu för tiden finns scanner. Bara att valsa förbi alla köer. Dock tog det ju ett tag för oss att fatta galoppen :) Efter det åkte Ella och jag till mamma och pappa och åt mat. San spelade biljardtävling. Ella fick mysa lite i soffan med moffa. Lisen, Micke och Tobias kikade in en sväng. Åkte hem till 17.30. Började fixa och dona med mat och dukning. Vi lagade tacokyckling. Strax före kl 19 kom Anna och Jocke. Hann få i oss maten innan Melodifestivalen började. Bänkade oss framför tv´n kl 20.00. Lyssnade lite, pratade lite. Man hade ju trots allt redan hört alla låtarna. Inte min favorit som vann. Kan inte säga att jag hade någon riktig favorit heller denna gång. Slopade röstningen, för jobbigt att lyfta telefonluren. Hoppades väl lite på Måns eller Alcazar men det blir ju aldrig den man tycker iaf...
     
   

Kvällen blev jätte trevlig, det måste göras igen. Men först väntar vi med spänning på storken. När blir det och framförallt vad blir det? ;) Jag tror ändå på en liten flicka tihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0