Klänningar!

Tänkte att jag skulle vara lite ekonomisk och utnyttja rabatten på 30% som jag fick på Lindex. Vill ha en klänning tills på Fredag. Kikade lite på deras hemsida innan jag gick dit men allt ser ju så mycket bättre ut på datorn än in real life. Provade säkert 10 klänningar. Mycket mönstrat nu. Något som jag har svårt att se mig själv i. Men jag får tänka om. Hittade något fel på nästan alla klänningarna?! Sladdrigt tyg, för tight, för lång, för kort, dålig passform...kanske mig det är fel på inte klänningarna :) Fastnade tillslut för denna blommiga...men det fattas något. Den blir för söt på något vis. Skulle behöva brytas av med en sjal eller en kort skinnjacka typ. Jackan kan jag glömma så ev en sjal då. Fanns även som kjol...men ingen storlek. Får fundera vidare samtidigt som jag någonstans i bakhuvudet önskar att jag hittar den "lilla svarta" istället. Ut och leta när pengarna rullar in.
     
            
        Denna svarta var också fin men oj..aj..så tight.
            


Kommentarer
Postat av: Lisen

Vad händer på fredag då? nyfiken

2009-03-24 @ 09:02:25
Postat av: rosi

den blommiga var jättefin...blir nog jättebra d...kram

2009-03-24 @ 11:00:18
URL: http://rosalees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0