Inspirationskväll!

Klev ur min mamma bubbla på fredagskvällen. Började med en Inspirationskväll för kvinnor av kvinnor på Sporthallen i Kungsgården. Snälla mamma hade fixat biljetter till mig, Anna och Sofie. 12 kvinnor visade upp sina företag...smink, kläder, inredning, smycken m.m. Vi åt Italiensk buffé, kikade på modevisning, fick sminktips och minglade. Fanns en hel del fint men någon shopping blev det inte för mig...jo jag köpte två tändsticksaskar :-)
  
  
Kl 23.00 var kvällen på Sporthallen slut men Sofie och jag fortsatte in till Sandviken. Gick ut på Eightball och drack någon öl. Kändes som att tiden stått stilla där nere. Kanske den gjort också. Allt var sig likt. Lite underligt med tanke på hur mycket som hänt för mig. Över ett år sedan jag var ut senast och då var det dessutom alkoholfritt och växande mage som gällde. Utelivet är inget jag saknar men det kan ju vara bra att komma bort lite ibland. Vissa grejor har man dock förträngt...som tex hur mycket tid man spenderar i toalettkön en kväll som denna
:-( liten blåsa kan jag lova. Sofie och jag hade en trevlig kväll som avslutades 02.20. Kom i säng 03.00 och kl 06.00 vaknade Ella Jippiiiii!
   


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ut ilördags jag med tjejerna...kroglivet är verkligen inget man saknar....men d är ju som sagt bra att komma ut i bland å sakna d man har hemma=)ska ni på öppna imån??

2009-03-30 @ 15:49:41
Postat av: rosi

d var jag som skrev förra inlägget...rosi

2009-03-30 @ 15:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0