Den rätte!

I brist på annat eller av ren nyfikenhet har jag tittat på Den rätte för Rosing på Kanal 5´s webb-tv. Vilket pajas program. Alltihop känns så stelt och platt att det börjar krypa i hela kroppen på mig. Kunde dom inte skona oss från den pinsamma tystnaden ibland iaf, det går väl att klippa. Eller då skulle kanske inte programmet räcka till en timme. Hade liiite hopp om att dom hittat några schyssta killar till Linda nu då men det var fel fel fel tänkt av mig. Alla vill ju hitta kärleken, så även hon. Men har svårt att tro att någon av dessa "fynd" skulle passa. Fast vem vet? Det är ju inte så att Linda och jag verkar ha lika smak. Iaf så hade jag förväntat mig lite seriösare program...eller hade jag? En karate mästare, en 19 åring, en som påstår att han är sjuk och bara sover, en som är helt osynlig, en som är svartsjuk och till sist en som verkar ha lite svårt att hålla sig till sanningen. Ja spänningen är oliiiidlig. Vem ska hon välja? (Rätt som det var visade dom en naken Bobby i duschen också? Jag hade klarat mig just fine utan!) Kommer förmodligen kasta ett öga för att se hur det går för henne, trots mitt gnäll.

Tur att jag redan hittat Den rätte för Törngren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0