Mycket att göra!

På Tisdagen var vi först hem till Anna och Isak i Boänge. Tycker dom bor så fint. Fikade på deras altan och barnen fick leka. Ella hade vaknat jätte tidigt och var lite trött men det gick bra ändå. Hon har sovit för mycket på dagarna den senaste tiden, något det måste bli ändring på. Mitt fel. Hade inte med någon lunch. Åkte istället hem vid ett tiden och gick till Monroes och åt lunch med San, Viktor och Maria. Kunde bara inte vara nyttig, det blev en pizza.

               Hemma hos Familjen Prim...
    
                          Isak...
    
                        Isak och Emma...
    
          Ella försöker äta upp den stora katten...
    

Fullspäckad vecka. Efter lunchen åkte vi och grattade Malin och Marie på deras stora dag :-) nu har även dom klivit upp till 30. GRATTIS TJEJER! Snart bara jag kvar. Men jag är ju liiite yngre. Minns när mina systrar fyllde 30...då tyckte jag dom var tok gamla. Snart är jag lika tokigt gammal...

              Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0