Ny friserad!

Igår var jag åter igen till Effect och putsade topparna lite och färgade den illa sittande råttfärgade utväxten. Blev bra tycker jag. Hannele kallade den blonda färgen kall. Stämmer nog :-) Köpte schampo också som ska bevara håret ljust och fint...tar bort den gula tonen som jag inte gillar. Aja vi får se om det funkar.

Hade lite roligt åt en gammal dam som satt snett bakom mig. Såg nämligen i min spegel att hon höll på att somna hela tiden. Huvudet sjönk längre och längre ner. Tänk om man kunde vara så avslappnad när man gick till frisören. Själv sitter jag som på nålar och funderar på hur det ska se ut när jag är klar. Spänner mig så att jag är helt slut när jag går därifrån. Har alltid varit så. 

   


Kommentarer
Postat av: Lisen

Fint vännen!

2009-06-10 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0