Midsommarafton!

San jobbade på fm så då hände det inte mycket för oss. Ella och jag var bara hemma och tog det lugnt. Vädret var inge vidare heller. Marinerade kycklingen och svampen. På em åkte vi hem till Nino, Monika och Emilio. Avis på Monika som tatuerat in Emilios namn på handleden...jag vill också! Ska ta tag i det där snart :-) måste förbereda mig lite mentalt först. Vilket jag gjort i några år nu haha.

Ella och Emilio gav oss en försmak av vad som komma skall. Med andra ord...dom är inte längre så små och oskyldiga :-) Båda två har röstresurser och egen vilja. Måste säga åt Ella hela tiden. Vill ha allt som hon inte får. Efter grillningen tog vi en promenad i Stensätra. 

                      Busungarna...
    
                    Äter majskrokar...
    
                      Emilio och Ella...
    
    
    
                     Grillning...
    
    
  
  
  
                       Promenad...
   
  


             
       
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0