Hästskär!

Tidigt på lördagen åkte vi ut till Sans mamma och pappas stuga. Mina föräldrar följde också med. Vädret på topp! Första gången vi sov borta med Ella. Hade lite för mycket packning med haha. Skulle räckt med hälften men bättre att ta i än att sedan svära över något man glömt. Vågar knappt tänka på hur bilen ska se ut vid en längre resa. Jätte mysigt där ute i Hästskär. Inga-Lisa och Osmo bjöd på gott att äta mest hela tiden. Jag var konstant proppis. Sommaren handlar mycket om mat. Man vill unna sig varje dag typ. Åt hela kostcirkeln runt ett par ggr :-)

San hade lite roligt åt mig för att jag trodde att vi skulle få göra våra behov ute i skogen men stugan hade både vattten, el, toa och dusch. Skönt.

Tog en tur med båten. Ut på öppna havet. Lite läskigt att inte se något slut. Jag tycker om vatten men har samtidigt respekt för det. Slapp sjösjukan tack och lov. Har annars lätt för att bli lite snurrig i kolan. Ella tyckte inte om flytvästen. Men somnade så fort båten började röra på sig. Vaggades till sömns. Solen gassade på bra där ute. Vart lite tungt tillslut att hålla i en däckad liten fröken.

Efter det fick Ella ta första doppet i nya poolen. Verkade gilla det. Försökte ta sig ur när hon tröttnat och ville hitta på annat. Uppmärksamhet saknades iaf inte denna helg då både mormor & morfar och farmor & farfar var med.

Grillade på kvällen och för en gångs skull kunde även jag dricka lite alkohol. Skulle vid det här laget kunna lägga till "chaufför" till min CV :-)

Fick användning för resesängen. Funkade bra men den var lite halkig. Vaknade gjorde hon före tuppen kl 06.00.

Åkte hem på söndagen mätta och belåtna efter en lyckad helg!

               Testar pappas gamla cykel...
    
    
                    Törstig i värmen...
    
                          Gungar...
    
                           Båttur...
    
    
    
                           Pappa...
    
    
                       Ella och farfar...
    
                      Jag och Ella...
    
                            Badar...
    
    
                    Grillspett...
    
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0