Brännboll i Bro!

Kom hem till Sandviken vid tolv på söndagen. Tog en välbehövlig dusch innan vi drog vidare till Bro. Där grillade vi korv och spelade brännboll. Måste vart hundra år sedan man spelade det. På skoltiden senast. Ville så gärna få iväg bollen lååångt med det runda trät men det gick inge vidare för mig. Lyckades slå trädbiten på armen en gång så att ett stort fult blåmärke nu har bosatt sig på mig. Hatar blåmärken. Har även träningsverk i benen. Hur ofta springer man i väg med värsta rycket haha. Men det var hur kul som helst trots att mitt lag råkade förlora med 60-64 :-(  Nu förväntar jag mig att detta kommer bli en ny tradition för familjen Törngren/Lundblad. 
                  
                        Grillning på G...
    
    
    
    
    
    
    

På kvällen hann vi även med en träff med Nino, Monica och Emilio. Satt och babblade natten lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0