30 års partaj!

I Lördags var Ella och jag på Lisens 30 års fest. San var på återträff med sin gamla gymnasie klass. Tråkigt att han inte kunde följa med till Långsand. Något som fattas när han inte är med oss. Men ibland krockar planerna. Trevligt var det iaf hos Lisen och Micke. Vi fick en massa gott att äta. Grillat bla. Vädret var pissigt som vanligt. Annars hade det vart kanon att sitta ute på deras altan. Vi får ta igen det en annan gång. Åkte hem ca 23.30. Ella sov hela vägen dit och hela vägen hem. Gillar inte att köra själv mitt i natten och dessutom i regn. Tog säkert en timme för mig hem haha. 
               
            Tobias och Ella leker med Elmo...
      
    
Börjat fundera lite smått på min 30 års fest men näää...dom tankarna låter jag vila ett tag till :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0