Trebekohallen!

I veckan fick jag inse att jag är helt klappkass på bowling. Något som är svårt för en tävlingsmänniska som mig haha. Att försöka dölja hur sur jag blev kändes bara onödigt och näst intill omöjligt. Visst jag har inte bowlat på typ 10 år men inte kan jag minnas att jag var sååå dålig. Lyckades med två strikar men utöver det hamnade jag mest i rännorna :-( Anna och Jocke var jätte duktiga så även San vissa stunder tihi. Vi spelade i två timmar vilket var lite väl långt, skulle räckt med en och en halv. Man blev lite lätt mör i armen mot slutet. Måste hitta rätta tekniken till nästa gång. Barnvakt till Ella är nog en fördel också då det inte är så barnvänligt i en bowlinghall. Både Julia och Ella somnade mot slutet.

    
    
    
    
    

Efteråt köpte vi med oss kycklingsallad hem och blev glatt överraskad. Trebekohallen har bästa kycklingsalladen i stan enligt mig. Måste ni prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0