Sommarfest!

Totalt blev vi tillslut 24 st på vår sommarfest i lördags. Vädret pendlade hit och dit men humöret var på topp. Vaknade igår med en bakfylla från helvetet haha men det var det värt. Händer ju inte så ofta nu för tiden. Festen blev lyckad iaf och jag tror att dom flesta hade skoj. Grillade korv och bjöd på bål. Vi hade fixat några lekar bla Quiz m.m Inte alla gillar lekar men nu var vi så många och den som inte ville synas och höras för mycket kunde lätt smälta in med sina 6-7 lagkamrater. Lag Blå blev det vinnande laget med Malin, Monica, Per-Erik, Maria, Reide, Johan och Fredrik. Tror inte vi är så populära hos grannarna nu som fick utstå hög musik till säkert 2-3 på natten. Verkar som att man blir lite smått döv när man dricker alkohol. Volymen bara stiger och stiger. Vågade knappt kika utanför dörren i går morse haha. Får se om vi får något elakt telefonsamtal från Allokton i dag men någon liknade fest kommer vi inte ha på länge länge. Nästa sommar har vi förhoppningsvis hus och då kan vi kräma på hur mycket vi vill  med musiken :-) När sista gästen gick har jag ingen direkt koll på men jag skulle tippa på 3-4 någon gång. Plockade undan lite i köket innan jag vinglade till sängen. San sov då redan. På söndagsmorgonen åkte moppen fram ganska snabbt. Klibberi klabb på golven kan jag lova. Så mycket ölburkar och vinflaskor tror jag aldrig att jag sett.
Tack allihopa som kom och gjorde vår fest toppen Kram!

                   Nino, Monica och San
    
                Marie, Malin, Hans och Henrik
    
                           Marie
    
                      Linnea och Reide
    
                Per-Erik, Sofia och Björn
    
                       Jag fixar musiken
    
                       Dags för lekar
    
    
    
    
    
    
    

Skulle kunna bjuda på många fler kort från kvällen men jag tror vi stannar där runt tio tiden :-)

Åkte till Kungsgården till tre på söndagen. Ella visade inga tecken på att hon saknat oss så värst mycket. Det hade gått bra. Lite förskjutning på sovtiderna bara vilket inte spelar någon roll när hon sover borta. Vaknat någon gång vid halv 7 och börjat prata dadada som hon gör hemma. Skönt att det gick bra. Trots allt första gången hon sov borta. Saknade henne där på morgonkvisten men samtidigt var det skönt att få sova ut.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0