Furuvik!

Då har vi gjort vårt första besök på Furuvik denna sommar. Mötte upp Lisen, Micke och Tobias utanför vid öppningsdags. Redan en hel del folk, barnvagnar överallt :-) Började med djuren. Ella pekade och sa där. Efter det gick vi och köpte mat. Trots att vi hängde på låset så hann kön bli oändligt lång. Sedan åkte vi de karuseller som passade Ella och Tobias. Än så länge är det kanske vi som tycker det är roligare att se Ella uppleva dessa grejor som djur och karuseller för första gången än vad hon själv tycker. Blev lite bollkastning och några femmor försvann på klon som jag alltid fastnar vid. Fick med oss en hund, en bil och en fisk hem. Tillslut fick Ella nog av Furuvik och somnade. Strax efter det åkte vi hem till Lisen och Micke i Långsand. Där bjöd dom på grillat. Vädret var omväxlande hela dagen. Mest sol och lite regn. Skoj att se att Tobias och Ella verkar leka bättre och bättre tillsammans. Så söta. 23.30 var vi hemma i Sandviken igen. Vart rejält trött där ett tag och det var jag som körde. Funderade på att stanna till och ta lite luft men så piggnade jag på mig och brummade hem med en sovande San och Ella. 
                
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    


Kommentarer
Postat av: Lisen

Tackar för en trevlig dag igår! Vi hörs sen efter våra resor så vi får ses lite igen! :) Kramar

2009-07-15 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0