Förstår inte?

Igår var vi till Valbo en sväng. Länge sedan vi var dit. San köpte en jätte fin svart klänning åt mig på Brothers & Sisters som jag tänkte ha på "the big party" nästa helg :-) Köpte strl 34?! Förstår inte hur det går ihop. Jag kan ha minsta möjliga storlek men när jag ser mig själv i spegeln ser det ut som att jag skulle behöva minst 40. En gåta för mig...

Fyndade även en aprikos blus på Lindexrean. Käkade buffé.

Regnet kom på besök. Ok för någon timme men inte längre...

På kvällen tog vi en promenad till ICA Maxi. Ella skriker rätt ut när hon får syn på apan Max som bjuder på banan :-) Fortsatte sedan till Thips Thai och köpte med oss mat hem. Deras uteservering har verkligen blivit fin. Synd på det indragna öltillståndet dock. Kanske ordnar sig...

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0