Trevlig dag!

Gick upp tidigare än Ella idag :( för att hinna fixa lite grejor innan hon vaknade. Bla betala några räkningar blää. Pengar in på konto...pengar lika fort bort från konto. Sedan packade jag ned allt vi skulle ha med oss till öppnaförskolan. Gick dit vid halv 11. Mycket barn där. Ella stod på näsan...inte att lita på än när hon sitter själv. Börjat kasta sig lite hit och dit. Gäller att vara med men jag har inte alltid den bästa reaktionsförmågan. Aja det gick bra ändå. Efter lunchen knatade vi vidare till stan där vi träffade Rosie och hennes kusin Maria + deras barn. Följde med dem till Jensas och drack en ramlösa...ja jag hade ju redan ätit soppa på öppna så jag var fortfarande mätt. När dom ätit klart gick vi en sväng på stan, råkade köpa lite mer kläder till Ella...och sen vidare ut på promenad. Ella sov mestadels i vagnen. Hamnade på Dollarstore och Rusta också, köpte bla nya spislock då jag lyckats bränna upp dem vi har genom att sätta på fel platta. Kom hem strax efter 16. Vart en lång men trevlig dag.

Ella på öppna...

Kommentarer
Postat av: marie sjöström

2009-01-27 @ 22:57:55
Postat av: marie sjöström

2009-01-27 @ 22:58:27
Postat av: marie sjöström

försöker igen :)

va söt hon är Ella och mamma Marie du är duktig och hitta på saker du.. jätte kul att läsa om alla era upptåg;)

hoppas vi ses snart!!

kram

2009-01-27 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0