Solning!

Jo...igår kväll hade jag ett Benjamin Button moment...när man funderar på vad som hänt om man kommit till ett ställe lite tidigare eller lite senare. I det här fallet pratar jag om när jag klev in på solariumet igår vid 18 tiden. Jag gick in, tittade mig omkring en sväng och såg att det var helt tomt, bara jag där. Kunde välja vilket solarium jag ville. Valde nr 1...stoppade i mina 4 tior...gick fram till dörren och drog ner handtaget och upptäckte att det var LÅST!. Trots att det visade grönt. Tog ett steg tillbaka och tänkte hm...vad ska jag göra nu? Säkert någon som solat klart och inte fått på sig kläderna än...jag väntar en stund men vet i bakhuvudet att man måste vara snabb att få av sig kläderna innan solariet slår igång. Mycket riktigt så startar det strax efter...och jag hör hur någon lägger sig i MITT solarium! Jag blir så paff att jag blir helt handlingsförlamad. Står där som ett fån. Vad ska jag göra nu??? Banka på dörren? Tankarna börjar skena iväg om vem som kan vara där inne. Alla möjliga förslag dyker upp. Blir mer och mer förbannad...ingen ska då få sola upp mina dyrbara tior inte! Ställer mig snällt och väntar 12 min...mesigt som fan men men. Ut kommer en förvirrad tjej...Jag...sur och grinig säger...nu har du solat för MINA tior :(  Hon...åh förlåt jag har aldrig vart här förrut...visste inte hur man gjorde...trodde man skulle stoppa i tiorna här inne vid solariet...hade redan tagit av mig alla kläderna?! Då undrar jag hur man kan ta av sig KLÄDERNA innan man vet hur skiten fungerar? Jaja alla är vi olika. Försökte dämpa min ilska, visade henne vart hon skulle stoppa pengarna till nästa gång. Fick tillbaka tiorna av henne och gjorde ett nytt försök. Snacka om att jag kom precis i rätt tid så att hon kunde börja sola...hade jag kommit tex lite tidigare så hade vi vart där samtidigt och då hade jag kunnat visa henne med ens hur det gick till. Så kan det gå...

Kommentarer
Postat av: lotta

hahahahahahahahahahahahahahohohohohoho...å min herre jag tror jag skrattar på mig...va roligt du skrive om din stackars situation...jaaaa du marie vad säger man...galna folk finns det gott om...å jag förstår din agressivitet du kände å ditt mod att vänta tills människan kom ut, jag mena det hade ju kunna gått illa.det var tur att det gick bra.många kramar om.

2009-01-31 @ 19:25:18
Postat av: therese

haha vilken rolig en lite paff man skulle bli men jag skulle nog banka på dörren jag haha

2009-02-01 @ 10:53:55
URL: http://thessi66.blogg.se/
Postat av: Marie

I efterhand tycker jag att jag skulle bankat på dörren men just när det hände funderade jag mest på vem som var där inne :)tänk om det skulle komma ut en stor biffig typ hahaha

2009-02-04 @ 08:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0