Ont ont ont!

I Tisdags ramlade jag i trappen och slog svanskotan riktigt illa. Gjorde skit ont. Blev så förvånad dock att det inte kom ett ljud från min mun. Men ack så många svordomar det for runt i mitt huvud...alla jag kunde komma på. Har lite ont fortfarande men jag trodde det skulle bli värre. Kört på med lite träning iaf denna vecka:
Måndag: Fundering på träning (mental förberedelse)
Tisdag: Core på morgonen 30 min, Promenad på em 1 tim
Onsdag: Core på morgonen 30 min, Promenad på em 50 min
Torsdag: Core på morgonen 30 min
Duktig Marie :)
Upptäckte igår när jag skulle ta eftermiddags promenaden att kattjäveln käkat upp sladden till mina hörlurar till telefonen så att bara den ena öronpluppen fungerade. Skit piss fan! Råkat lämna dem på köksbordet, trodde inte att hon skulle vara på dem. Dumt av mig men dummare av katten. Vilket litet monster.

Detta är vad vi har hemma efter Jul och Nyår....så nu förstår ni vad jag har att kämpa emot...hm...

En är helt oöppnad och någon hjälp av San får man inte då han knappt äter godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0