Mat i Kingsgarden!

Igår när San jobbade var Ella och jag till Mamma och Pappa och åt lite god mat. Roligt att träffa alla. Annas mage blir större och större för varje gång jag ser henne :) Glömde kameran hemma, naken utan min fiiina kamera. Så mycket man ska komma ihåg att ta med nu för tiden. Puréer och gröt och leksaker och en massa annat. Blir helt snurrig. Alltid något man glömmer. Inte så rutinerad men det kommer väl. Sen när vi väl ska åka hem gäller det att samla in allt man strött ut haha. Mamma säger att jag ALLTID glömmer något hos dem :) åh det har hon rätt i. Jag är lite yr.
San kom och hämtade oss när han slutat jobbet.
Kungsgården...

Ovansjö kyrka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0