Kim 9 År!

I går fyllde min systers son Kim 9 år. Börjar bli stora killen nu. Vi köpte en tröja, mössa och ett halsband. Rädd för att det är hårda paket som gäller men han har ju så mycket leksaker så jag tyckte det var bättre med kläder denna gång. Fikade en massa onyttigt :( måste bli ett slut på det nu, annars kommer jag rulla fram snart. Har liksom inget att skylla på längre nu när det gått 7 månader sedan Ella kom. Måste börja gå ut och gå igen. Men just nu är det ju sååå kallt ute haha alltid är det nåt. Tycker inte om nyårslöften....men nu ska några kilon bort. Lyckades förrut så det ska nog gå igen hoppas jag. Gäller att minska det där ruskiga sötsuget jag har. Det är nästan värre nu än när jag var med barn. Ska göra en mjukstart, och öka på, tror det är bäst för just mig annars tröttnar jag bara. Sen får man äta lite onyttigt ibland men...bara ibland. Äh vad tråkigt bantningssnack det här blev...dags att äta upp godispåsen från nyårsafton innan jag börjar mitt nya liv tjohoo!
Kims presenter...

Kim spelar Guitar Hero...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0