Händelserik Tisdag!

Vid 10.30 knatade vi iväg till Öppnaförskolan, som startade igen efter allt juluppehåll. Ella mycket road av att träffa alla barnen igen. Tänk att dom redan vid 7-8 månaders ålder börjar rycka saker ur händerna på varandra :) ska ha samma grejor. Vid 12 åt vi lite mat, Ella favoriten pasta och grönsaker (bäst att ta med ett säkert matval när man går bort) och jag soppa. Visste inte riktigt hur hon skulle reagera efter maten då hon alltid börjar bli trött och grinig, men det gick bra...inget skrik och grin bara en mindre aktiv Ella. Gick hem strax efter maten. Tog en sväng på stan.
Ella och Isak...

Klockan 14.00 hade vi tid på BVC. Spännande att gå dit när vi inte vart där på ett tag.
Vikt: 8480g
Längd: 69,6cm
Huvudomf: 44,5cm
Allt såg jätte bra ut...följde fortfarande kurvan. Då vet jag att hon inte får i sig för lite mat iaf.

BVC...


På kvällen var vi hem till syster Anna och Jocke. Sofie och Kim var även där. Vart bjuden på en hel massa godsaker...men jag tackade nej till alltihopa...kanske inte så vidare kul. Känner sig ganska osocial när man inget äter. Bullarna såg helt sjukt goda ut. En regel jag ev borde ändra på :) Hemma igen ca 21.30 då var både Ella och jag helt slut. Inte van vid så mycket aktiviteter på  en dag.  


Kommentarer
Postat av: rosi

fasiken vad duktig du är,nu går d inge bra för mig är lite halvdålig nu.känns som jag ska bli sjuk hela tiden.men d får jag ta igen sen.ska ni på öppet hus på parkbadet på lördag??vi ska nog dit om vi är friska...kram

2009-01-21 @ 11:59:04
URL: http://rosaleesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0