Gardiner!

Efter att ha slitit med att få ner det mesta av julsakerna så fick jag helt plötsligt för mig att köksgardinerna skulle ner också, illa kvickt. Ut med allt rött. Kikade efter vad jag hade för gardiner i skåpet men det var bara tråkigt tråkigt tråkigt. Så när San kom hem från jobbet gick jag iväg till Nya Trivsamt och skulle ha tag på gardiner. Jätte stort och fint dom fått när dom bytte lokal med Arkens Zoo....vilket betyder att det tar destå längre tid att spana igenom butiken. Först funderade jag på lila/grå gardiner....men nu har jag ju haft grått så länge innan jul så då började det luta åt grönt. Hittade ett par fina som det dessutom var nedsatt pris på....me like. Köpte en ny grön duk också, då det måste matcha...som Lisen brukar säga :) Kram


Nöjd med resultatet iaf... Skönt med lite nytt.
På kvällen fick San äran att bära ner gran och hela köret i källaren, jag var assistent...höll upp dörrarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, visst ska det matcha! :) Tyvärr kan jag inte ha det så matchande och fint här hemma själv... dels för att jag snart spyr på den äckliga panelen och sen har jag inte direkt så mycket som matchar till "Blixten McQueen".....

2009-01-14 @ 17:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0