En mat dag med Ella!

08.00-09.00 Vaknar go´biten våran...hör hur hon ligger i sängen och pratar för sig själv...dadada...Vi går upp och Ella får välling.

12.00 Dags för en burk purée, gärna favoriten pasta med grönsaker + frukt + vatten.

16.00 Mer purée + Frukt + vatten.

19.00 Gröt med äpple och päron ev. lite vatten om hon är törstig.

20.30-21.00 Välling och sedan stup i säng.

Äter 5 gånger om dagen nu...försöker klämma in något mellanmål ibland men hon verkar nöjd ändå. Annars skulle hon nog inte sova hela natten. Ska försöka få henne att äta lite av vår mat snart, men det är väl ingen brådska. Svårt att veta vad man ska laga??? Jag som är så dålig på mat i vanliga fall hm...

Kommentarer
Postat av: lotta

å så härligt å höra att hon får äta å så prova på å så...så många som inte får det...jag mena jag blir glad i hjärtat.barn är det underbaraste som finns. så unika å speciella.jag är så fashhinerad av dem.älskar dem...tack för att ni finns

2009-01-31 @ 19:30:21
Postat av: lotta

jag mena du skriver ditt liv rakt in i mitt hjärta.

du vet.det gör så ont när jag ser på dom som inte har det som ella...hoppas du förstod va jag mena. kram å föärlåt om jag skrev nå¨tokigt

2009-01-31 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0