BIO!

Igår hade vi barnvakt åt Ella för första gången....ja jag vet att vi väntat lite länge. Har inte blivit av. Trodde aldrig att jag skulle ha något problem med det, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Vet inte i förväg hur man ska reagera på vissa situationer. Nu var det iaf dags att ta tag i det, måste börja någon gång. Inte bra att vänta för länge.
Så Ella fick vara hos farmor och farfar när vi gick på bio. Farmor hade väntat länge på denna dag :) Vi gick i Sandviken...lika bra att hålla sig i närheten om hon skulle bli otröstlig. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv. Den var lång...men helt fantastiskt bra tycker jag. Måste ses. Mycket välgjord film. Gråten var inte långt borta.

Filmen var slut strax före 18. Hämtade Ella då. Allt hade gått bra. Hon hade somnat en stund, grinade lite när hon vaknade. Visste väl inte riktigt vart hon var. Det gick bra för mig också. Filmen fick mig att tänka på annat ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0