Besvär med magen!

Ella har vart lite hård i magen ett tag, förmodligen för att vi börjat med mer fast mat...men nu har det ordnat till sig. Börjat dricka mer vatten så det är nog det som gjort susen. Lagom tills hon blivit bra så har det blivit något knepigt med min mage istället. Fick helt galet ont i magen i går kväll. Det var som om hela magen knöt ihop sig. Usch jag blev lite orolig. San tyckte vi skulle ringa sjukrådgivningen men envisa jag sa nej. Tog ipren så då vart det lite bättre. Men helt bra är det fortfarande inte. Känns konstigt. Som att jag har håll hela tiden typ. Jaja har det inte blivit bättre på måndag får jag väl ringa till hälsocentralen. Hatar när man får ont någonstans och inte vet alls vad det kan vara. Jag tror alltid det värsta :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0