Barnens Hus & Valbo!

Igår var vi först till Barnens Hus och köpte grind till trappen så att lilltjejen våran inte ska dratta ner för med gåstolen. Sen var vi in till Valbo en sväng...eller det blev lite längre än väntat. Timmarna rusar iväg när man är där. Dom hade 50% på hela Name It butiken men jag hittade inget klockrent så då fick det vara...vill inte handla bara för att. Köpte inget åt Ella faktiskt :) Köpte en topp åt mig själv på Lindex. Behöver lite mer vardagskläder. Men det blir alltid lite samsamma när jag ska handla...men man har väl en stil man gillar. Skulle ändå vilja ta ut svängarna lite och köpa något som inte är så typiskt mig. Ändra stil lite...


Kommentarer
Postat av: marie sjöström

snygg tröja tycker jag!! :)

2009-01-27 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0