Vila i frid!

Fick hem ett brev igår som lite brutalt beskrev att min Sony Ericsson är forever lost. Fuktskadad innanför bottenkontakt. Ej reparabel. Ej garanti. Retur eller skrot :(  Svar önskas inom 7 dagar. Ja så var man utan telefon. Och pengar måste jag betala vare sig jag vill skrota eller få hem telefonen för begravning. 343,75kr för att få hem den eller 262,50kr för att skrota den (undersökningsavgift). Väljer det billigaste alternativet så klart...vad ska jag med en ej reparabel telefon till? Även om jag tycker att det är lite sorgligt. Hade räknat med att få tillbaka den i toppform. Trodde jag plockat fram min Samsung U600 bara tillsvidare. Världens sämsta telefon som har ett eget liv och gör som den vill. Går inte ens att ringa..då lägger den på. Har vart inne på reparation en gång men vad hjälpte det.  Skittelefoner!


Kommentarer
Postat av: Dharmanna

hej Tjejen. Jag har en Nokia Telefon och låna dig om du vill.. Den funkar bättre en båda dina telefoner..ler kRAMAR

2009-02-22 @ 14:01:17
URL: http://dreamdharma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0