Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Monika :) bara till att bita i det sura äpplet...

 Regler: 

1)
Länka till den som utmanade dig.
2)
Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3)
Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4)
Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

7 Sanningar om mig:

1) Jag är en shopaholic som mår dåligt om jag inte får handla lite smått och gott med jämna mellanrum.

2) Vattna blommorna är inte min grej...kanske därför vi endast har tre blommor i lägenheten just nu + en som vissnat och dött. Måste köpa några fler då blommor faktiskt gör boendet mycket hemtrevligare.

3) Har alltid velat bli författare och tror fortfarande att jag kommer skriva en bok once in my life.

4) När jag tog mitt körkort klarade jag uppskrivningen på en gång men körde upp 4 ggr!!! Pinsamt. Pappa trodde knappt det var sant när jag kuggade för tredje gången :( inte jag heller för den delen. Jag är ju bäst på att köra bil. Kanske betyder att jag inte har nerver av stål.

5) Jag har blivit något av en hypokondriker så här på äldre dar haha.

6) Vill att allting ska matcha...

7) San tycker att jag är bortskämd :) förstår inte vad han menar???

Jag utmanar:

Lisen
Dharmanna
Mia
Rosie
Lotta
Fia
Therese

LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: Fiffi

Tack tack :) ska fixa den i morgon kväll!

2009-02-26 @ 21:56:45
URL: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: monica

tihii!! du å jag med matchning! hahaha!!

trist att det inte bidde någe på lördag.. men jag kan uppdatera dig senare om vad som skett..

kanske en träff imöra.. eller ja ringer dig imorgon så kanske vi kan ta en fika på maragoni.. typ.. haha!

kram!!

2009-02-26 @ 23:53:58
URL: http://monicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0