Snor!

Vad är det för fel??? Blir så trött på att vi inte blir friska någon gång. Vet att jag tjatar om det men nu är jag om möjligt mer förkyld än någonsin. Looks like shit! Ella är pigg men snorig, skriker och grinar när vi försöker rensa näsan. Inte det lättaste när hon kastar huvudet hit och dit. Lillgumman. Två tänder på gång nu :) Vill tugga på allt hon kan komma åt. Skulle behöva städa...ser för hemskt ut här hemma. Har ingen ork till det. Vill träna...har ingen ork till det heller så klart. Nä det ända jag ser är en hög med snorpapper som bara växer och växer. Ella leker med det bästa hon vet just nu...Tidningar! Går före alla andra leksaker. River och sliter. Måste fixa frukost...

Kommentarer
Postat av: rosi

visst var den hoppas den är lika fin i verklighet.läste att du skulle kankse köpa baggyjeans...jag har ju ett par från only dom köpte jag på femny i sandviken för 180 kr...så kolla där.ska ni på öppna imån ??får se hur jag mår,mår jag bra så kankse vi ska gå...kramar

2009-02-16 @ 16:50:52
URL: http://rosaleesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0