Effect!

Klippte och slingade håret igår på Effect. Vart toppen nöjd. Till och med San såg för en gångs skull att jag gjort något :) Frisören lade i en ljus toning i hela håret efter att hon slingat och det blev jätte bra. Tyckte först att det vart tok blont...men nu har jag redan vant mig. Länge sedan dock man var så här blond. Synd att det inte håller i sig så länge :( Tog inte av så mycket på längden men klippte upp det lite mer. Blir mer frisyr då. Köpte en ny hårspray...Goldwell. Rootlift Spray som ska pumpa upp platt hår. Verkar vara bra...hoppas på det då den kostade 155kr...tungt när man är mammaledig. Ville köpa sånt very special schampoo och balsam för slingat hår men hade inte riktigt råd med det. Får ta det en annan gång....eller aldrig hm...


Kommentarer
Postat av: Lena

har du något foto på dig, ny friserad ?

2009-02-06 @ 19:49:48
Postat av: rosi

jag har sån spry tycker den är jättebra....kram

2009-02-07 @ 16:12:58
URL: http://rosaleesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0