Akta Graco Cosmic Comfort!

Fick lite gjort idag ändå, trots att San nu har blivit riktigt krasslig. Jag börjar känna mig lite bättre men fortfarande hosta.  Ella snorar och hostar lite till och från. San bytte bilbarnstolen till modell större. Den har stått och väntat och tagit plats här i lägenheten. Men just nu tycker jag allt kommer bli sååå mycket krångligare med den nya stolen...då man inte kan ta den med sig. Då måste vi hela tiden ta loss henne när vi ska och handla m.m. Antar att vi kommer vänja oss vid detta också. Den blev väldigt bra iaf, hon sitter bekvämt och kan se ut genom fönstret nu.
Var till babyproffsen och köpte mer plastpåsar till blöjhinken, käkade på American Takeaway i Gävle men där var dom så otrevliga att vi aldrig mer kommer återvända dit. Åkte vidare till Valbo, jag lämnade in min trasiga telefon på Telia. Räknar med att köpa en ny i Maj typ när jag kan förlänga mitt abbonemang :) Långt dit. Tittade runt på några affärer lite snabbt när San tog en kaffe. Blev mest deprimerad när jag såg allt fint som kommit in både till Ella och mig. Bara till att drömma vidare, att man ska vinna storvinsten...hur nu det ska gå till när man inte ens spelar på något??? Dags att börja köpa triss :) skrapa skrapa...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0