Långsand!

Vi hade en toppen Lördag ute i Långsand igår hos Lisen, Micke och Tobias. Det var jag, San och Ella, Marie och Hans, Henrik och Malin + bebis i magen. Lisen och Micke hade fixat allt så himla bra. Först tacos med allt som hör till och sen efterrätt på det och chips och godis. Åt så jag höll på att spricka. Länge sedan man frossade loss totalt. Ella var lite grinig till och från men det gick bra ändå. Tobias var så snäll och plockade fram en massa leksaker åt henne. Hon ville inte somna borta som vanligt. Försökte hålla sig vaken så länge det bara gick. Svårt att komma till ro. Vi kikade lite på Melodifestivalen mellan allt prat, men hade ingen riktig koll. Verkade vara olika röstningar hit och dit?? Åkte hem strax före ett. Då hade vi en bit att åka :) stötte på några rådjur efter vägen.  Tur jag körde sakta...eller extremt sakta enligt San. Men både han och Ella somnade i bilen. Tillbaka i Sandviken vid två tiden.  Trodde jag skulle bli tvungen att mata Ella en gång till när vi kom hem men hon var jätte trött och somnade så fort jag lade ner henne i sängen. Stupade själv i säng också. Blev väckt kl 6 av att telefonen ringde :( blev orolig att det hänt något?! ingen ringer väl kl 6 på en söndagmorgon...men det var en gubbe som ringt fel. Satan vad arg och irriterad jag blev. Kommer knappt ihåg samtalet nu för jag var inne i min trötter dimma. Men det borde nästan vara straffbart att ringa fel så tidigt på morgonen. Gubbj....ja just det... 

Ella lånar Tobias sittsäck...

Ella och Marie...

Ella och Tobias...

Lisen och Tobias...

Jag, Ella, Lisen och Tobias...

Tack allihopa för en trevlig kväll Kram

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Ja hoppas oxå jag får jobbet, känns rätt svårt att få ett jobb just nu men man ska väl vara glad bara att få komma till en intervju i dom här tiderna!

2009-02-09 @ 09:52:52
URL: http://fiafiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0