Mobiltelefon!

Förstår mig inte på mobiltelefoner...varför kan dom aldrig funka som dom ska?! Helt plötsligt går det inte att ladda min telefon Sony Ericsson W660i. Trodde först att katten vart på laddaren men San köpte en ny åt mig och den funkar inte heller. Slöseri med pengar där :( Har plockat fram min gamla Samsung U600 men den kan jag bli tokig på. Vart dålig ända sedan jag köpte den. Pryltokig som jag är så har jag velat haft en ny telefon ett tag, men utan pengar är det omöjligt. Vill ju ha en sån med touchscreen :) Skulle nästan kunna tro att min telefon känt av att jag är less på den och nu börjat strejka. Iaf kom det olägligt. Sorry...kom tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0