Hur kommer det sig att...

Hur kommer det sig att:

* Så fort Ella somnat får jag jordens hostattack och väcker henne.

* Jag lockas att köpa en tidning för att det är en present med...typ ett läppglans som ALLTID visar sig vara värdelöst.

* Folk flyttar inte på sig när man kommer med barnvagn? Nej dom tycker att det är JAG som ska gå en omväg.

* Katten vill alltid följa med in på toaletten, trots att kattlådan inte är där.

* I samband med graviditet kan man, som jag, tappa otroligt mycket hår. Grejen är att sen ska håret växa ut igen så nu börjar jag se ut som gullefjun :(

* Jag tar fortfarande med mig dom minsta storlekarna till provhytten och jobbar mig uppåt.  

* Vi får SNABBT en skriftlig hotlapp på vår bil av Allokton när vi parkerat lite tokigt...men det är sällan jag ser det på någon annan bil här i svängarna. Det står alltid en bil felparkerad utanför oss kan jag lova.




Kommentarer
Postat av: Dharmanna

Hej. Okej hojta till annars.. den ligger ute i Åshammar hos min syster som inte använder den längre.. =) Kram

2009-02-23 @ 00:35:41
URL: http://dreamdharma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0