Friday!

Hade en fullspäckad fredag. Skoj då det inte hänt överdrivet mycket i veckan. Fikade med Monika och Emilio på Marangoni. Åt tomatbröd med skinka och brieost + en kanelbulle som på något mirakulöst vis också slank ner i maggen. Blev en lååång fika vilket hör till vanligheten när det gäller Monika och mig. Börjar man prata är det svårt att sluta haha. Sötaste ;) kidsen våra var uthålliga, lite grin mot slutet men vi förstår dem.

Åkte till Valbo själv en sväng. Ångrade mig lite när jag kom dit...shoppinglusten bara försvann?! Fattade ingenting.
Köpte Jane Fondas självbiografi på bokrean. Intressant att läsa om andra människors livsöden. Länge sedan jag läste något nu. Senaste boken var Snabba Cash av Jens Lapidus och den var ju jätte bra, får se hur denna bok är då. 
            
              

På kvällen kom Nino, Monika och Emilio hem till oss. Käkade grilltallrik från Jensas. Tittade så klart på Let´s Dance och äntligen...no more Calle-Jan. Spelade lite Guitar Hero. Åt chips (mest jag). Pratade.  Ämnen att diskutera är oändliga så varför inte fortsätta hela natten haha. Kvällen slutade vid tre för oss. Vem hade för ca 1-2 år sedan kunnat ana att våra fredagkvällar skulle se ut just så här :) 

         Knäppte lite fina kort på Emilio...
       
       
        

Kommentarer
Postat av: monica

men va sööt han är :)

lagt in ett kort på nino och ella när dom ligger på golvet.. skitsöt är hon!!

jag hade inte kunnat ana att vi skulle sitta å dega framför tv en fredagskväll.. och lördagskväll.. haha!! men skönt och skojjsigt är det iallafall!! tack för senast! var skoj skojj skojjj!!

kram

2009-03-02 @ 22:07:07
URL: http://monicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0