Fredag den 13:e!

Ella vaknade första gången tidigt idag, vet inte riktigt när men jag har ett svagt minne av att jag gick upp och gav henne nappen. Sen somnade hon om och vaknade inte förrens halv 10. Själv gick jag upp 9. Åkte i väg till Valbo en sväng och strosade runt lite själv. Provade fina Baggy Jeans på Only som jag vill ha. Var kanske lite hög midja på dem men jätte sköna. Blir ev till att köpa dem sen eller något liknande. Köpte en sjal på KappAhl åt mig och ny vårjacka till Ella på H&M. Hade kunnat shoppa tusen saker till men där tog det stopp :) Trött på mig själv som bara vill ha mer och mer. San jobbar em just nu men slutar ev tidigare. Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0