Evolution Of Dance :)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, både Tobias och jag är sjuka nu så vi blir hemma imorn och vilar... inatt var han vaken 3 timmar och hosta halsen av sig lät det som, fårse hur natten blir, var till apoteket och köpte lite mediciner, fick jättebra hjälp av personalen, men är han inte bättre imorn måste jag ringa och få en läkartid, kan ju inte hosta hela nätterna, måste ju få sova oxå annars blir man ju aldrig frisk.... Hoppas inte Ella blivit sjuk oxå... Ja, jag glömde säga till er att det finns väldigt mycket rådjur här ute, jag ser såna var och varannan dag när jag åker till/från jobbet... Ha det så bra, kramar!

2009-02-09 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0