Sommaren lider mot sitt slut!

Ja så var snart sommaren 2009 slut också. Hunnit med en del...Vart till Danmark, två besök till Furuvik, Laxön, Bröllop i Gagnef och lite annat smått och gott. Men visst har den sprungit iväg fort som vanligt. Känns som att man vill bromsa tiden.

Ella börjar på dagis den 21 September. Själv börjar jag jobba den 5:e Oktober. Även om det hela känns lite olustigt just nu så ordnar det sig nog tillslut. Hoppas jag....

Blogginläggen är få nu...tappat lusten och tiden räcker inte till. 

Lite bilder från vår sommar.....

                        Legoland
    
                         Kim
    
                     Pappa, Kim och Mamma
    
                         Massa lego...
    
                      Jag, Ella och San
    
    
    
                Ella och jag åker på Legosafari
    
              Vårt mysiga hotellrum i Vejle
    
               Ella busar på hotellrummet
    
                  Djurpark i Köpenhamn
    
             Kusinerna tittar på Noshörningarna
    

                          Laxön
    
    
    
    
    
    

                        Furuvik
    
    
    
 
                 Mia & Markus bröllop i Gagnef
    
    
                   Vår stuga
    
                  Utsikt från stugan
     
                  På väg till festen
    
                      Min plats 
    

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0