Dagis!

Funderar på dagis....hur det ska gå för Ella....kommer hon att trivas. Tur att hon inte är så mammig. Tror och hoppas att det går bra. Lite pirrigt är det. Stor omställning, framförallt för mig :-) 

Börjat på en lista över allt som behöver inhandlas, den är reda lång. Dags att byta strl så en hel del kläder behövs. Kläderna ska sedan märkas.

Kört igång med mina morgonpromenader igen. Måste väl om jag ska komma i arbetsbyxorna. Har inte vågat prova dem än. Spar det problemet till den 4:e oktober....dagen innan jag börjar.

När jag önskar att mina funderingar ska avta så kommer jag bara på något nytt att fundera på när det gäller jobb och dagis. Tjing!

                 Redo för promenad...
    
    
    
    

Kommentarer
Postat av: Lisen

Det kommer gå jättebra med dagis, du kommer få all information du behöver om kläder och sånt de första dagarna när du är med henne där... Hon är en tuff liten tjej så hon kommer klara sig bra! Kram

2009-08-19 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0