Tisdag & Onsdag!

Tisdag: 

15.00 Mamma kom in till Sandviken så jag och Ella följde med henne på stan. Hon handlade jätte fina gardiner och kuddar på Trivsamt. Fikade en sväng i gallerian (äppelpaj m. vaniljsås) innan det var dags för henne att ta bussen hem.

18.00 Var på Me&I Party ute i Boänge. Tror vi var närmare 18 st. Fullt hus. Första gången för mig. Fanns massor med fint. Fick sådan beslutsångest. När priserna är så höga gäller det att tänka till lite. Redan vid tre plagg hade jag överstigit 700 kr. Köpte tillslut det Ella mest av allt behöver till sommaren och det är klänningar. Så det blev två stycken. Otroligt fina färger på allt. Gillar när man kan matcha hit och dit. Hade i förväg kikat lite på deras hemsida, tyckte kläderna var mycket finare i verkligheten. Men priset springer som sagt lätt i väg. Det jag betalade för två klänningar skulle jag förmodligen få 4-5 klänningar för på Lindex eller H&M. Ingen idé att fundera så mycket på det nu haha.

Onsdag:

12.30 Ella och jag åkte hem till syster Anna i Bro. Fick jätte god smörgås. Pratade en massa och Anna visade hur fint dom fixat inför bebisen som komma skall. Inte långt kvar nu.

           Ella nyfiken på Skidoo...
  

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej !



Åhh...vad härligt med alla dessa barn...meddela gärna till mig när Anna´s bebis kommer, hälsa henne så mycket från mig.



Stor kram till er alla och Glad Påsk !



PS. Marie kan du sms:a Anna och Sofie´s mobilnr till mig...jag tror jag har fel nummer DS.

2009-04-10 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0