Sprattelunge!

Svårt det där att veta hur man ska klä dom små liven. Det är ju jätte varmt ute men ändå lite blåsigt ibland och ingen riktig sommarvärme än då det fortfarande är vår. Mössa kör jag med ett tag till trots att det är 20 grader varmt haha. San tycker att vi kanske kan hoppa över den ibland men jag envisas. Vantarna har jag börjat ta av :-) framsteg.

Idag har vi vart på öppnaförskolan ett tag sedan blev det en sväng på stan med Anna & Isac och Johanna & Joline. Sen köpte jag en glass och gick med Ella till lekparken i stadsparken. Efter en stunds väntan på gungan blev det äntligen Ellas tur. Hon tyckte det var jätte skoj. Blev nästan lite väl ivrig där ett tag. Sprattelunge. 

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0