Flytt!

Hade ingen lust att sitta inne hela dagen igår när det var så fint väder så jag trotsade min förkylning och var med och hjälpte Viktor att flytta. Kanske inte det bästa sättet att bli frisk på. Springa upp och ner i trappor men jag börjar känna mig lite bättre så det fick gå ändå. Ella blev så trött och somnade mitt i allt.

Efter det åkte jag till ICA Maxi och handlade lite som vi glömde igår. Det inte är så bra för mig att åka själv och handla. Då kommer jag bara hem med en massa onödigt som jag från början inte alls skulle ha. Godis, tidningar, ny pipmugg åt Ella. Ja lite smått och gott som inte behövs och bara leder till att jag står som ett frågetecken sedan i kassan.

         Ella spanar in farbrors lägenhet...
  


Kommentarer
Postat av: monica

Tjooo!

Nu har ja uppdaterat..

shiiit va ja har slasat till numera..

blä för att inte ha en egen dator.. I hate!!

så nu hoppas man att ekonomin ska glatt kliva uppåt så ja kan köpa mig en bärbar.. haha!

hoppas i ses imöra!

kram kram

2009-04-02 @ 22:58:27
URL: http://monicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0