Dåligt väder!

Vaknade igår till dåligt väder?! Vet inte varför jag blir förvånad...inbillar mig att det ska vara sol varje dag nu men icke. Hade planer på att åka till lekparken i Högbo men det får bli en annan dag. Vi höll oss inne istället. Badade Ella och fixade lite här hemma.

På em kom ändå den där efterlängtade solen fram och Ella och jag träffade mamma på stan vid halv 4. Hon behövde lite smakråd av kläder. Tycker om våra träffar på stan. Fikade lite onyttigt också. Ella fick en jätte fin rosa klänning och tights. Då är hennes kläder fixade inför dopet vi ska på nästa lördag. Bara jag kvar då.

På kvällen kom Sans mamma och pappa hit och vi käkade Thaimat. Mycket gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0